Kvalitetspolitik


Kvalitetspolitikken er vores overordnede anvisning på, hvordan vi, indenfor idegrundlaget, vil nå vores vision, mission og indfri vores kvalitetsmål.

Vores kvalitetsmål omfatter nedenstående områder:

Vi vil bestræbe os på hele tiden at udvikle os i takt med kundernes behov indenfor vores forretningsområde, så vi er en vigtig samarbejdspartner og problemløser for vores kunder.

Indura vil udføre og udarbejde registreringer, undersøgelser og statistikker, der skal anvendes som et aktivt styringsværktøj, hvor det er hensigtsmæssigt samt teknisk og økonomisk muligt.

Vores medarbejdere skal altid være kompetente, fagkyndige, servicemindede og engagerede, så kunden sikres den bedst mulige kvalitet og professionelle sparring, når de handler med os.

Vi vil sikre, at vi altid har en vifte af troværdige leverandører.

Ledelsen medvirker til, at mål og handlingsplaner oprettes, synliggøres og følges.

Kvalitetsledelsessystemet forbedres løbende.
En virksomhed i udvikling

Indura er en virksomhed i kontinuerlig vækst. Vi forsøger hele tiden at være på forkant med udviklingen. Derfor har vi af flere omgange bygget om og bygget til, så vi nu råder over I alt 7.821 m2, hvoraf de 6.971 m2 er lager. Det betyder, at vi har hele 6.650 pallepladser at gøre godt med. Årligt modtager vi cirka 225 containere med varer fra vores udvalgte leverandører, hovedsageligt beliggende i Asien.
Ud over omkring 7.000 standard varenumre, lagerfører vi specielle varer på baggrund af rammekontrakter med den enkelte kunde. Er du interesseret i at vide mere, så kontakt vores salgsteam. Vi er altid parat ved telefonen til at betjene dig.

Indura A/S  ·  Grønlandsvej 1  ·  DK-7480 Vildbjerg  ·  Cvr. nr. 12419201  ·  Tlf.: +45 97 13 32 44  ·  salg@indura.dk
SPØRGSMÅL?