Det sikre valg

Gode grunde til at handle med Indura


Indura er totalleverandør samt skaffevareleverandør af flanger og fittings i forskellige stålkvaliteter.

Prisbesparelser - Indura besidder en indkøbsorganisation, med bl. a kinesisk talende medarbejdere, der kan finde de rette leverandører, der kan producere alle ønskede varianter i henhold til ønskede specifikationer i rette kvalitet til meget konkurrencedygtige priser. Indura indkøber varerne hos vores veludbyggede/etablerede leverandørnetværk.

Tidsbesparelser – al kontakt til leverandører varetages af Indura. Kunden får færre leverandører og færre leverancer at håndtere. Nem ordre håndtering – transport, indfortoldning, pakning og levering.

Ingen valutarisiko.

Korte responstider ved henvendelser.

Velassorteret produktsortiment med mere end 7000 varenumre på lager, der sikrer, at Indura altid kan levere – også de skæve størrelser.

Lavere kapitalbinding i lagre/ outsourcing af eget lager - Indura er lagerførende, hvorved kunden ikke har nogen kapitalbinding i varelagre, ingen ukurans risiko, ingen lageromkostninger (husleje, varme og personale m.m.). Indura har lagerrisikoen på alle varer med undtagelse af specialfremstillede varer. Kunden kan reducere egne lagerførte varer – antal varenumre og mængder. Varerne opbevares i tørre opvarmede lokaler.

Indura kan håndtere eventuelt underleverandørarbejde – sandblæsning, galvanisering eller lignende.

Specialpakning - Kunden kan specificere, hvorledes varerne skal pakkes og herved sikre en meget hurtig indlagring.

Finansiering - Gode betalingsbetingelser - Finansiel stærk samarbejdspartner, der også er her i morgen.

Troværdig kvalitetskontrol/ISO 9001 certificeret - Indura foretager den nødvendige kvalitetskontrol hos leverandøren og ved ankomst til Indura, herunder funktionstest, målinger samt spectrotest. 100% sporbarhed på varerne og fuld kontrol med certifikater, der leveres sammen med varerne.

Hurtig levering - Dag-til-dag levering på hjemmemarked og nærmarkeder, samt få dage på øvrige markeder. Fejlfri leveringer – fejlraten er mindre end 0,4%. Servicegrad på minimum 98% - lovede leveringstider overholdes.

Code of Conduct, garantier og produktansvar er placeret hos en dansk leverandør.

Personlige relationer – velkendt kontaktperson med en international tankegang og gode sprogfærdigheder. Stort produktkendskab. Top service – vi er altid klar til at hjælpe dig som kunde og løse dine udfordringer.

WEB og EDI –løsninger.

Flexible samarbejdsformer, der matcher dit behov  – fra dag-til-dag leveringer, hvor Indura er lagerførende, eller  en månedlig leverance, hvor ordrerne samles til en månedlig levering,  til Projekt-/bulk- leverancer, hvor du selv er lagerførerende, men bruger Indura´s stærke indkøbsorganisation til eksempelvis 4 årlige leverancer.

En virksomhed i udvikling

Indura er en virksomhed i kontinuerlig vækst. Vi forsøger hele tiden at være på forkant med udviklingen. Derfor har vi af flere omgange bygget om og bygget til, så vi nu råder over I alt 7.821 m2, hvoraf de 6.971 m2 er lager. Det betyder, at vi har hele 6.650 pallepladser at gøre godt med. Årligt modtager vi cirka 225 containere med varer fra vores udvalgte leverandører, hovedsageligt beliggende i Asien.
Ud over omkring 7.000 standard varenumre, lagerfører vi specielle varer på baggrund af rammekontrakter med den enkelte kunde. Er du interesseret i at vide mere, så kontakt vores salgsteam. Vi er altid parat ved telefonen til at betjene dig.

Indura A/S  ·  Grønlandsvej 1  ·  DK-7480 Vildbjerg  ·  Cvr. nr. 12419201  ·  Tlf.: +45 97 13 32 44  ·  salg@indura.dk
SPØRGSMÅL?